Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, Sırbistan’da düzenlenen Serbest Dalış Dünya Şampiyonası’nda madalya kazanan Tekirdağlı sporcularla bir araya geldi.
Valilik makamında gerçekleşen kabulde, Novi Sad’da yapılan organizasyonda Türkiye adına yarışan Okyanus Su Sporları Kulübü sporcuları ile Serbest Dalış Milli Takım Antrenörü Sertan Aydın yer aldı.
Dünya şampiyonasında başarılı performans sergileyen Tekirdağlı sporcular, milli takımın kazandığı toplam 14 madalyanın 11’ine katkı sağlayarak dikkat çekici bir başarı elde etti.
Sporcuların başarı hikayelerini dinleyen Vali Soytürk, uluslararası arenada gösterdikleri üstün performanstan dolayı sporcuları ve antrenörlerini kutladı.
Tekirdağlı sporcuların elde ettiği derecelerin gençlere örnek olduğunu ifade eden Soytürk, sporun gelişmesine katkı sunan antrenör ve kulüp yöneticilerine de teşekkür etti.
Kabulde Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Üzgün de hazır bulundu.

